Se on sellainen, mikä ei mahdu perseeseen, eikä pärise.

Mulla on just nyt sellainen olo kuin sillä.

Vuorovaikutustaitoni ovat joutuneet tiukalle koetukselle viime päivinä. Ei pärkkele. Kun yhdelle pyllistää, toiselle kumartaa. Asioilla on taipumus järjestyä, sanotaan. Työkuviot tulevat muuttumaan vielä radikaalisti. Mulla on oikeesti aika huono olo.

Rehellisyys on se mikä palkitaan, mutta miksi minulle tulee huono ja syyllinen olo? Miksi minulle tulee paha mieli? Voisiko se olla syynä, että olenkin itse täysin väärässä? 

Jos minä olenkin pohjimmiltaan ilkeä, oman edun tavoittelija, kunnianhimoinen, toisten lyttääjä, enkä arvosta muiden tekemisiä ollenkaan. Jos mä olenkin se narsistinenpersoonallisuushäiriöinen. Manipuloitsija, toisten johdattelija taistelemaan keskenään, kaikkien erimielisyyksien äiti ja isä- pyhä henki ja agitaattori. Mä ohjaan ne ihmiset taistelemaan keskenään, hakemalla itselleni suotuisia olosuhteita. Voi jumalauta. Olen minä.

Tällä hetkellä mä olen täysin toimiva venäläinen perseenpärryytin.