Ihmisen puolustusmekanismit toimivat. Jos ei asia mene, niin kuin minä toivon, yritän saada asiat itselleni helpommaksi käsitellä. Eikö vain.

Jos en kommentteineni pysty olemaan foorumin sääntöjen mukaisesti, ei minun myöskään tarvitse antaa itsestäni enää yhtään mitään yhtään kenellekään. Pitäköön tunkkinsa. Eivät arvokkaat mielipiteeni ole heidän arvoisiaan.

Nyt otin  ja vedin henkeä niin, että osa herneistä karisi nielun kautta ulos. Liittyen tuohon "pääsyni on ikäänkuin evätty eräälle nettifoorumille".

Otin ja laitoin näppäränä ihmisenä sähköpostia foorumin päätoimittajalle, eli headmasterille, ylläpitäjälle.

Pyysin ystävällisesti ylläpitäjää heittämään minut ja kommenttini bittiavaruuteen poistamalla kaikki viestini ja myöskin tunnukseni foorumista. Näin katoaa yksi käyttäjä yhdellä napinpainalluksella, toivon ainakin niin.

Valitettavaa on, että joku ehkä jää kaipaamaan kommenttejani. Mutta minähän olin vain virtuaalitodellisuutta, en oikea ihminen. Jos oikeaa ihmistä haluaa tavata, se täytyy tehdä luonnossa, ilman tietokonetta. Mutta minä päätän missä vaiheessa virtulaaliteksti ja todellisuus kohtaavat, minulla on siihen oikeus, kuten sinullakin.