Aika ihkudaata, et tääl ei ole käynyt ketään. 1 kommentti jes, mä katoin. Mut hei ainii, sehän oli todellakin mun oma kommentti.

Asiasta saappaanvarteen. Työrintamalla tulee olemaan muutoksia. Jossain vaiheessa. Nyt pitäisi pää punaisena päästellä, olla tehokas ja näyttää älykkäältä. Kyllä, nimenomaan näyttää.

Kosahtelin tuossa muutamalle tyypille. Ihan todellisesti. Ihmeissään vain pyöritteli silmiä, kun pieksin kaverin verbaalisesti verille. Pian kolme vuotta olenkin sitä kaksinaamaista lieroa neutraalisti hymähdellen seuraillut. Ei ole myöskään minun tapaistani, todellakaan. Ilmankos veti kaverin hiljaiseksi. Varmaan luulee mun seonneen lopullisesti. Vähän naurattaa. Toisaalta, syytäkö minä siihen olen. Syytäkö se siihen on. Ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu. Kummaltakaan.