Käytätkö alitajuntaasi hyväksi käsitellessäsi erilaisia asioita? Minä käytän. Olen käyttänyt alitajuntaani koko elämäni ajan, tiedostamatta. Olen vasta lähiaikoina tiedostanut, että näin olen toiminut. Nyt kun olen sen ymmärtänyt, voin käyttää sitä tehokkaammin, tutustua siihen paremmin.

Alitajunnastasi lähtee kaikki, mitä viestit ulospäin. Sinä voit mennä nukkumaan ja ajatella, että huomenna tulee olemaan raskas, vaikea, haasteellinen, stressaava työpäivä. Jos ajattelet näin, siitä tuleekin.

Mutta jos ajattelet, huominen päivä on haastellinen, olen iloinen siitä. Pidän haasteista. Otan haasteen vastaan iloisesti, positiivisesti ja energisesti. Aamulla herään virkeänä, puen punaisen paidan päälle tukemaan ja kanavoimaan energiaani.

Kun lähetän alitajunnalleni pyynnön nukkumaan mennessä, se toteuttaa sen. Mutta minun pitää uskoa siihen. Minun pitää uskoa omaan alitajuntaani, se on minä.

Ei kuitenkaan pidä toivoa mahdottomia. Jos hoet "mä saan just senjasen työpaikan"-mantraa kolme viikkoa, sillä ei välttämättä ole mitään vaikutusta, koska loppujen lopuksi et itsekään usko siihen.

Petyt, etkä enää usko alitajuntaasi. Mutta jos lähetät pyynnön "ohjaa minua oikeaan suuntaan", "anna minulle voimia", "anna minulle ratkaisu", "anna minulle ilo", "positiivisuus" näin tulee tapahtumaan. Voi myös kanavoida omaa uskoasi lisäämällä eteen "USKON, että.."

Voit myös antaa muille. Lähetä muille hyvää. Sinä pystyt siihen.

"Jos voisin antaa omasta hyvästä tuulestani sinulle edes kymmenen prosenttia", saisit sen. Näin sanoin männäpäivänä ystävälleni, joka oli apeana. Tarkoitin sitä. Olisin voinut antaa vaikka puoletkin, tai enemmänkin, koska onnea voi jakaa. Pienikin ripaus omaa onnea voi olla toiselle sata prosenttia. Onnea voi jakaa, jos sille löytyy vastaanottaja.

Jos alitajuntani lähettää merkkejä, mietin niiden tarkoitusta. Jos unessa hevoseni pelkää, mietin mitä se pelkää ja tarvitseeko hän minua. Pohdin mistä pelko johtuu. Uskon, että hevoseni lähettävät minulle alitajuntaisia merkkejä. Hevoseni pelko voi myös olla oma pelkoni. Kohtaamalla pelon ja harrastamalla itsesuggestiota onnistun. Opin ja onnistun. Onnistun elämään sen kanssa, välttelemättä, toteamalla vain, että elämä on. Alitajuntani auttaa minua hyväksymään sen.

Älä huoli, se on vain huoli.

Onnia ei tarvi korjata, Onni ei ole rikki. Se saattaa olla vain välillä jossain piilossa. Se tykkää piiloleikeistä, koska silloin sinä joudut etsijäksi, etkä saa itse olla aina piilossa.